sjuklingar.

Idag är både jag och Vicce sjuka, det känns inte så där jätteroligt.
Imorgon har jag 7 inlämningsuppgifter som ska vara färdiga till skolan
och till råga på det så har vi ett prov imorgon. Vet inte hur jag ska kunna
vara med på provet riktigt. Hur ska jag kunna plugga till det när
Shrek-filmen går i bakgrunden? :S :P

Dags att försöka ta tag i något arbete. Vicce har 40graders feber och
är allmänt lugn. Bara feber. Igen. Inget annat. Fattar inte varför det blir så.
Lider med honom, min lilla prins är helt färdig :/

Så säger ni;
Postat av: Linda

Inget vidare kul med sjuka barn...förutom att de är extra mysiga och gosiga då.....
Krya på er!

Postat av: Malin

Hoppas ni mår bättre snart!

2008-01-24 @ 09:25:44
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: stine

Hej kolla gärna in i min blogg.
Jag bloggar om mode som passar allas plånböcker.. ger tips om allt.. kram

2008-01-24 @ 09:33:26
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits