all about me.

NOW YOU KNOW ME
Namn: Susanne Anna Birgitta
Smeknamn: Lillroosa
Födelsedag: 13 juni
Ögonfärg: Blå.
Hårfärg: Grått, råttfärgat. Isch. Men nu med slingor i (tummenupp).


FAVORITER
3 bästa: Vicce, mobilen, alla vänner
Färg: Turkos, vit, svart, rosa? Något åt det hållet :)
Plats: Borta bra men hemma bäst!
Land: Sverige - jag trivs allra bäst på hemmaplan.
Författare: Kajsa Ingemarsson.
Spel: Fia med knuff :P
Drog: Ingen men tack ändå tack.
Film / serie: Rockyfilmerna/One tree hill
Affär: Only!
Tidning: Aftonbladet och Expressen. Och Hänt bild såklart!
Café: Valvet :P


BRUKAR DU..
Gnälla: Gör jag säkert emellanåt.
Skrika: Det händer
Sova: Sova är tråkigt men 6,5h vill jag få till iaf.
Ha ångest: Sometimes.
Skada dig själv med flit: Nej, vafan.
Vilja dö: N E J
Drömma mardrömmar: Ja, ibland.. sist var natten till idag.
Ta droger: nej. for fasen.
Försöka vara annorlunda: nej, varför?
Klä dig i svart: ja
Röka: Nope.
Hata folk: Nej, finns andra saker att göra.
Lita på folk: Inte många, men några så.


HAR DU..
För många vänner: nej
Tvångstankar: nej
Skada: skada vad? eller nej
Färgat håret: ja. mycket förut. nu: slingor.
Brutit några ben: Nix.
Några piercings: I öronen då :P
Gjort bort dig rejält: självklart, med jämna mellanrum
Bra självförtroende: Kan man köpa sådant?
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja, självklart - till Vicce,
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja, fast dumpa låter hårt
Blivit dumpad: nej
Varit otrogen: ja
Rymt hemifrån: nej
Gjort något olagligt: ja


ÄR DU..
Förstående: försöker vara
Osäker: nej
Intressant: det vet ifan
Hungrig: alltid
Barnslig: ja
Skoltrött: just nu? ja! tyvärr.
Rolig: tydligen ibland
Pratglad: ja ;)
Frågvis: ja, hur ska jag annars få veta?
Organiserad: ehh, nej. måste skärpa mej med det
Hälsosam: jag vill vara det men det går inte så bra alla gånger
Uttråkad lätt: ja
Ansvarsfull: ja, när det gäller allt utom ekonomi
Besatt: nej.
Arg: sällan
Laglig: nej
Svår: kanske?
Bra på att ge komplimanger: ja, det är viktigt!
Bra på att få komplimanger: jodå


VEM..
Saknar du: Vicce
Kramade du sist: Vicce
Vill du slå: Linda i minigolf :P
Kysste du sist: ......
Skrek du på sist: Vicce när han klättrade och jag trodde han skulle halvt slå ihjäl sej.
Vill du vara som: Mej själv!
Sårade dig sist: -
Vill du bli galet full med: Emelie :P
Gjorde dig glad senast: Vicce
Fick du sms från senast: G
Ringde dig senast: Vet inte, jobbet tror jag.


HUR..
Går du: helst aldrig,
Svarar du i telefonen: "Anna" eller "Hallååå".
Fördriver du tiden: med hjälp av denna dator, iaf just nu ;)
Mycket pengar har du: typ ingenting
Bäddar: hur bäddar? what? jag bäddar ibland iallafall :P
Många stör du dig på: inte så många alls, har ju andra saker för mej. som sagt. Allt handlar om just nu, är det inte så? Eller? ..


Så säger ni;
Postat av: Just me

Int bähövd du dä int



Men tack ändå för semesterlyckönskningen... Njut av din lediga dag nu, du.

2008-07-14 @ 11:26:46

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits