rackartyg.

Gissa om jag och Emelie har haft roligt idag.
Vi hade väl inte så mkt för oss, så vi tänkte;
"Ska vi jävlas lite med Malin & Stina?".
De jobbade alltså kväll ikväll och vi tänkte;
yeah, what the hell, det kan bli riktigt skoj!
 Vi drog till lokalen. Smög runt där inne för att vara säkra
på att de inte skulle komma allt för tidigt och hastigt och lustigt.
Det här var ju kul! ...
Vi grejade och donade så att den här killen:



stod och skulle hälsa de välkomna när de kom in efter kvällens jobb.
Dock var det mkt mörkare än vad det ser ut som på bilden och fläkten
där snurrade. Vi stängde dörren till lokalen som annars står öppen och
gick sedan ut altanvägen för att stå vakt och när de rullade in på parkeringen
sprang vi (snabbt som aldrig förr) in i lokalen och gömde oss i rummet bredvid.
Genom gardinerna såg vi de gå förbi med Malin i täten..
Stina kom lite efter.. Attans!! De skulle ju komma samtidigt. När vi sedan hör
hur de står kvar ute i hallen och diskuterar  och sedan närmar sej
rummet där vi står så börjar vi självklart att skratta...
...kändes som om man plötsligt var 12 år yngre och satan vad skoj vi hade!
Mera sådant, tack :D ... Man kan gå igenom det här rummet vi står i för att komma
köksvägen till lokalen och det var nu Malin och Stina på väg att göra, då brister
det för Emelie och sedan för mej så de hörde oss. Skit, vi som hade tänkt att
smyga (eller springa fort som faen) ut därifrån utan att bli upptäcka ;)

Stina tjabblade något om att jag höll på att ta kål på min syrra, haha. Hon hade
gått och öppnat dörren och såg bara att det står någon där och stängt den igen.
Tydligen så blev hon skraj att hon skrämt en pensionär som bor inne på hemmet
som brukar smyga runt i alla rum :P ... Synd att inte Stina var med och öppnade!
Vi hade ju förväntat oss en jäkla massa skrik. Men jag och Emelie måste iaf vara
genier. Fasen vad jag skoj jag har haft idag. Helt sjukt vad vi kan skratta.

Adrenalinrusharna jag har fått idag kan jag nog gå omkring länge på :P

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Hahaha det skulle jag velat vara med o se.... O jag håller med... mera sånt.

2008-07-17 @ 00:01:26
Postat av: annica

asg ni är roliga ni!!!

Postat av: Stina

Jag älskar mina arbetskamrater och är verkligen ledsen över att det inte var jag som öppnade dörren!!! Jag hade dött - åter uppstått - mördat er och sedan vikt mig dubbel av skratt :) Hääärliga ni e!!!!

2008-07-18 @ 16:51:27
Postat av: Stina

I woke up this morning,

The sunshine was shining

I put on my happy face

I'm living, I'm able,

I'm breathing, I'm grateful

To put on my happy face



Woke up and realized

This world's not

So bad after all

Looked at it through

A child's eyes, and

I saw these beautiful

Things that you

Never think about

Like the ocean, moonlight,

Stars and clouds

It's amazing how

We don't appreciate

Our blessings

There's plenty of people

Who don't like me

But there's ten times more

Who love me and

I love myself

Sometimes, it gets tough,

It gets tough

But I can't give up,

Can't give up

Just take a deep breath,

Close my eyes

Feel the love and

Give a smile



I woke up this morning,

The sunshine was shining

I put on my happy face

I'm living, I'm able,

I'm breathing, I'm grateful

To put on my happy face

2008-07-18 @ 19:02:49

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits