guess what!!

Jag har faktiskt varit på gymet idag - precis som jag sade.
Det ni! Imponerade eller? Det är då ni ska svara; J A.

Fast. Jag gjorde nästan ingenting där, haha. Ändå känner jag
i mina triceps (som syrran sade att jag tränade) att jag har
gjort någonting med dem. Känns helt okey nu, det är niice.
Blir ju alltid så jävla yr när jag håller på och ska krångla med
träning, antar att det är just för att jag är otränad... Önskar att
det kommer att bli ändring på det nu :)


Huh.
Upptäckte just att mina shorts sitter bak å fram :O
Måste skynda mej att vända på dem innan mitt främmande
kommer. .....


Så säger ni;
Postat av: stina

AGS :) Sååå du! Sååå bäst! hahahaha

2008-07-16 @ 13:03:02
Postat av: Anonym

Hahaha dutti kicka... bara du inte blev avskräckt nu. Eftersom du träna så hårt. Hihi



Det SKA kännas när man tränat. Iaf lite. blink blink

2008-07-16 @ 14:38:37

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits