hem till byn.

Vi hittade oss igår kväll hem till ett rött hus strax utanför byn, 5 km ca - för att vara
någorlunda exakt. Där blev det mat, öl och en jäkla massa singstar. Att vi överhuvudtaget
har röster kvar idag är alldeles märkligt. Skoj som fasen hade vi och vi styrde sedan bort en sväng,
på hemvägen hamnade vi i en jänkare som körde oss till Svedbo där alla redan gått för att sova.
Vi åkte runt runt och sjöng Leende guldbruna ögon ända till halv sex på morgonen. Då ringde
jag och väckte en stackare som snart skulle upp och jobba (var ju för väl det iaf).

Idag är en sämre dag, jag är inte gjord för att hålla igång fram på morgontimmarna.
Hur ska det gå att arbeta måndag-torsdag denna vecka? Är ju helt slut!

Gå och lägga sig i tid, vad är det?
Inget jag har lärt mig iaf men jag tänkte jag
skulle prova idag. G'natt om ungefär 1 timme :)

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits