kupolen.

Snart kommer en kompis och hämtar upp mej.
Sen drar vi en vända till Kupolen :)
Ingen hel-dag där dock, ikväll är det ju grilla, öl och Salafestival.
Åtminstone tror jag att vi ska grilla :O

Hoppas på att hitta en billig tröja eller något som jag kan
bära ikväll. Jag får ingen lön förrän den 30e p.g.a. att jag
glömt lämna in timrapporten.... Så....
Då vet man ju inte hur mkt man kan handla för!
Även om jag fått lönen så hade det varit förmodligen ingenting :)

Nähej. Viccepicce ska till farmor så fort vi blir upphämtade.
Dags att avsluta. Hon anländer vilken sekund som helst.

Have a niice day!

Så säger ni;
Postat av: Blue

Du är nästan lika dutti som jag mao



Men jag är mera dutti än du... för jag fick bara halv halvlön o ingenting från fk.... sucka



JAG ÄR SÅ FUCKIN' DUKTIG ATT JAG SUUUGER

Postat av: Anonym

O ovanför min kommentar visas just nu reklam från GEmoneybank.... yiiiha mina probs är lösta... eller kanske inte

2008-07-25 @ 19:22:51
Postat av: Anonym

Äh bara för det ändrades det till byggmax nu.... hahaha

//Blue för tredje gången nurå

2008-07-25 @ 19:23:30

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits