nejmen.

Igår spelade jag och Linda minifgolf.
Jag förlorade! I runda slängar så kan man
alltså säga att Linda vann. Första gången,
säger hon. Jag tror henne inte...

...men det gick verkligen skit för mej på
golfen! Hon vann med 17 slag :P
Grattis iaf :)


Idag har jag varit ledig! Hur skönt som helst!
Varit hos morsan och solat och bara njutit.
Imorgon är det jobb igen, på kvällen..

..delad tur fredag och lördag och vanlig tur
på söndagen. Och ledig måndagen!
Tufft schema måste jag få säga....

Jag vet inte om jag nånsin skulle vilja arbeta
heltid faktiskt. Även om jag bor så nära så att
det skulle ta mej 5 min om jag skulle prova att
gå till jobbet en dag så känns det som om det
nästan varit lättare om jag sovit där ibland.


Jävla svammel det blev på mej då.
Godnatt om en liten stund.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits