dagen this far.

Mjaha, somnade inatt vid ca 01:30 efter en mer rolig sms'konversation.
Vaknade sedan vid 05:55 p.g.a. att alarmet på luren då tyckte att jag skulle
kliva upp, det skulle jag ju också! Jobbet kallade.

Hann knappt upp innan jag fick ett grattis'sms av min pappa,
sedan fick jag ett av Dennis som jag gick med på gymnasiet (hur kan han
minnas mej varje år? - Obegripligt men skoj).
Stina grattade mej per blogg, msn och mobil och några timmar senare
stod det en rosa påse på min trapp med en påse bilar där i - av Stina.
Så snälla alla är!!  .. Det är ju roligt att fylla år trots allt, har jag märkt :)
Alla på jobbet mindes mej, man blir rörd.

Annika, Annelie, Anna, Linda, Kicki, Mamma, Emelie, Henrik,  Erica,
Helena... Massa grattis har jag fått :D Tack till er alla!

Sist men inte minst...
Jon ringde idag, av någon märklig anledning så lyckas han för andra året i rad
att ringa till mej på min födelsedag utan att ha en aning om att det är den Dagen.
Ruggi't komiskt. Han ringde upp nyss och bad om att få börja om samtalet på förmiddagen
med ett "Grattis!" istället :P .. Att han sedan alltid talar om för mej att jag är gammal och
grå och så vidare är något helt annat, han är lovely ändå!


Morsan med karl och mina älskade två brorsor har precis åkt hem,
sitter och äter lite mat just nu innan Vicces farmor och farfar kommer på besök :)
Melvin skulle de ha med sej också! Tänk vad alla är snälla mot mej!



Just det! Igår kom Linda över och då hade hon mej sej presenter från henne
och hennes mamma :D Sötnötar! Fick Ramlösa, Sockerdricka och Ahlgrens bilar :P
Så gulligt så :) Perfekt! Har fått en bilstereo, en Skrapbingo, en butt att baka i, en grillpincett,
5 påsar med bilar(!) och ett jättefint kort där Vicce skrivit sitt namn själv :D Lycka!

UPPDATERING!! (man har väl R-E-S-P-E-C-T för Stina, liksom :P) Den där rosa påsen som jag
har skrivit om lite högre upp, den är egentligen inte från Stina.. Den är från hennes underbara
hundar, jupp! Sådan tur har jag, att till och med dem kom ihåg mej! Och varför hon var inblandad
i den presentutdelningen kan ni ju läsa i kommentarsfältet nedan ;)

Så säger ni;
Postat av: Stina

Men hallå!!! Godiset va från hundarna! Jag skjutsade bara dit dem med påsen för de inte orkade gå ända till västerfärnebo ;)

2008-06-15 @ 19:38:51
Postat av: Fröken Roos ~

Okeeey dåå... jag ska ändra det ;)

2008-06-16 @ 07:48:00

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits