hugha.

Idag är jag nervös!
Men det beror inte på att jag ska in på redovisning i skolan,
det är ju bara med Stina - henne är jag inte så rädd för... tror jag :O ;)
Det är något helt annat.

Jag vill inte skriva varför här eftersom det inte är säkert att det går bra men
jag lovar att det kommer bli ett stort glädjetjut här senare idag om det blir godkänt! :D
And nix.. handlar inte om mej heller. Det är nån helt annan som ska bli godkänd.


All min solbränna jag fick i måndags har ju fan redan gått bort till hälften kan jag
tycka? Hur kan det vara så? Suck!

Snart är det dags att brassa till dagis med Vicce, nu är det näst sista veckan innan
det blir sommarlov! Förstå vad skönt det kommer att vara för Vicce sen när han
får vara lite mer ledig från dagis... Jag längtar!


Och mellersta lillebror slutar 9an på tisdag! Helt sjukt! Var ju nyss jag som stod
där på flaket och kastade vattenballonger på alla jag kunde kasta på! Jag minns så
väl att jag inte kunde sluta flina då, fy tusan så skoj jag hade. Jag och Linda har gjort
mycket roligt, vi... Smyga omkring på moppen och lyckas tända strålkastare och...
Ja, och sådant :P Hahaa! Älskade tider.


A ja, slut med svammel.
Åter till vattnet att dricka och plattången till håret.
God morgon!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits