namnsdag idag: robin & robert.

Så grattis brorsan på namnsdagen :)

....

Jag har ett problem.
Jag är världens lyckligaste och förmodligen också världens mest
bortskämda soon-to-be-26-åring. Jag har fått en bilstereo i födelsedagspresent
av min mamma. Ja jag åker ju runt i en Toyota som ägs av min far (ehe), den
äger ingen musik. Näe, är ingen höjdare att åka utan dunka-dunka på vägarna.
Tar ju så lång tid från punkt A till punkt B då!

Hur som, en kompis och jag skulle i torsdags försöka koppla in denna stereo,
det gick inget vidare. I de kablar som vi (hon) knipsade av råkade det slå lite
gnistor... Det ska det helst inte göra i de kablar som vi antar är till högtalarna, tror vi.
Därför lade vi ner det projektarbetet och drog till hennes karl som skulle hjälpa oss.
Men. Dels var det mörkt och dels så hade han fått i sej ett par groggar. Och på det
så är vi inte helt hundra på att det överhuvudtaget finns högtalare i den här kärran?

Jag säger då det. Nu är mitt problem inte längre; ingen bilstereo.
Mitt problem har gått och blivit; har jag högtalare så att jag verkligen kan
koppla in en stereo och få mer än en lysande display som säger "Welcome" med
blå text? Det är musiken jag är ute efter, musiken! ...

...
Från det ena till det 3e på en gång.
Det åskade inatt.
Då vaknade jag.
Niice, tänkte jag.
Regnar det inte på det här så är det inte bra och
sen somnade jag igen, i morse såg jag att det var en stoor
vattenpöl under min bil. Det har kommit regn, folket! Regn!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits