positiv.

Jag försökte vara positiv igår men det räckte tydligen inte hela vägen.
Se på ryssarna - de löpte! Uj vad de löpte. De var riktigt bra, det måste
vi faktiskt erkänna nu. Synd att inte Sverige skickade in Allbäck och Källström
lite tidigare. Me like. Det var ju shit the same nu.. EM är över, finito - det är slut.


I vilket fall som helst så sitter jag på jobbet nu, har nyss slängt i mej en
tallrik med havregrynsgröt. Snart kommer kanske någon av mina kära
arbetskamrater om jag har tur. Har dubbelturen idag, så åtminstone en
lär dyka upp :P Kan ju inte åka själv på den, inte :)

Nu ska jag gå och fnula på hur man kan bygga en borg. Ett slott. Något åt det hållet.
En i kartong alltså - åt Vicce. Han har ju en drake, en riddare, en häst och en prinsessa nu.
Han måste ju ha ett slott då! Right?

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits