så här är det;

Idag ska jag och E hitta på en massa skoj :D
Nåja, vi ska börja med att göra bolaget iaf.
Och vi har bestämt att Singstar står på schemat.


Nånstans ikväll ska jag försöka smyga in fotbollsmatchen,
undrar om det går utan att hon märker det? Hehe!
Det går  bra för Holland - kul!

Ikväll ska det gå bra för Sverige.

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Bäst att hon inte läser din blogg dårå... om du ska smyga in fotboll i det hela. Annars lär hon nog ganska snart fatta din uträkning.



Tjing tjing från hon som är ding.... eh, eller nää förresten... klok som en bok = Blue ;D



http://himmelellerhelvete.blogg.se



Lånad dator som jag inte vill ska skvallra så mkt på mig. hihi

2008-06-14 @ 10:58:45

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits