att sjunga i bilen.

Igår kopplade jag in mina hörlurar i min mobiltelefon,
i min mobiltelefon har jag lagt in lite musik - äntligen.
Ja, detta skedde alltså när jag var på väg hem från stan..
..och nu ljuger jag, för det var i förrgårr - inte igår.

Hursom, efter ett tag kom jag på mej själv med att sitta
där och skråla. Förskräckt tittade jag mej omkring, fick för mej
att någon måste ha hört mej. Huh!

Detta har jag fått för mej fler gånger, att det hörs ut när man
sitter och sjunger i bilen.

Gör det, det?

Det vore ju hemskt.
Inte för mej kanske men för de som tvingas höra mej sjunga.


Jag har nog aldrig hört någon sjunga i en bil, om jag inte suttit bredvid
förstås men nog har man sett folk i sina bilar som sitter och sjunger.
Visst ser det löjligt ut? I förrgår hade jag en bil bakom mej, undrar om hon
såg hur jag försökte sjunga som en popstjärna i bilen.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits