födelsedag.

Idag fyller Ingela år! Grattis!
Firar gör hon i Thailand :)
Vi får fira henne när hon har kommit hem.
Om hon gör det :O Hon kanske gör som Malin
och blir kvar! .. Man vet aldrig.


...

Är det solen jag ser som kikar  fram litegrann där ute?
Kanske borde man gå ut och få i sej lite posivit energi.
Klockan 14 börjar mitt arbetspass idag och avslutas cirka
22. Vicce ska till dagis till elva och jag ska plugga i de tre
timmar som blir över innan jobbet! ... Eller ja, jag ska ta en
fika däremellan också, blir nog inget plugg idag - heller :P

Dock var jag flitig igår! Faktiskt! Heja mej :D

Så säger ni;
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Morrn morrn!
Jag önskar dig en riktigt härlig dag idag...=)
Här snöar det för fullt, lagom när man trodde att våren skulle komma.. men den kommer en vacker dag!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits