gaaah.

Något tidigt nu, känns det som. Ändå är klockan 07:32. Skumt.
Kanske beror det på att jag var vaken till 00:30 igår och att Vicce vaknade 06:30 - dont know.
Skitsamma var det väl, jag ska jobba kväll ikväll så att förbereda med för få timmars sömn
var ju det bästa jag kunde göra. Tummen upp för mej!


Inte gör Inga kaffe åt mej heller. Jag ropar och ropar på henne men hon verkar
inte vara kvar? Eller så ligger hon och sover fortfarande. Hon gjorde inte som jag sade
igår heller, jag sade att hon skulle åka och köpa mjölk eftersom att vår är slut, men nej.
Inte det inte. Det var den havregrynsgröten idag det.

Nu ska röra mej. Mot kaffebryggaren.

Förresten.
Faktum är att vi inte har något smör hemma heller, så det ska bli gott med
kaffe utan mjölk och att till det äta två smörgåsar utan smör.
Vilken underbart start på dagen.

Så säger ni;
Postat av: annica

haha, ja - den där Inga verkar inte vara något att ha! =P

2008-03-17 @ 18:17:28

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits