jag läser i tidningen.

Det gör väl många ibland men idag blev jag chockad och..

..och nästan lite ledsen. Jag läste just att Carolina Klüft ska sluta.
Hon slutar med 7kamp. Den bästa lägger alltså av.
Hon säger att hon har följt sitt hjärta och visst, det ska man göra.

Men fan.
Hon är ju så förbannat härlig att titta på.
Det finns ju ingen bättre än henne. Glöden.
Hon kanske finns kvar och tävlar i en annan gren, som längdhopp
eller liknande. Det hoppas jag på!

Så säger ni;
Postat av: annica

=) Ja, men du anna - man ska ju lägga av när man är på topp för att inte bli en uttjatad flopp...! =P *tsss*

2008-03-20 @ 08:56:52
Postat av: Fröken Roos ~

Men jaha, är det så du menar :P Smart, att jag inte tänkt på det själv :O


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits