msn-krångel.

Är hos morsan.
Och när jag åker hit för att vara här en hel dag så plockar jag med mej datorn.
Dels för att de sitter vid sina datorer och dels för att försöka göra lite skolarbete.

Grejen är den att mitt msn inte fungerar här.
Förra gången (som också var den första det började krångla) så var det så att
msn hela tiden hängde sej när jag  försökte starta upp det. Jag avinstallerade det
och installerade om, men nej.. blev inget bättre. Så fort jag kom hem fungerade det.
Märkligt? Ja.

Idag när jag kom hit så sade min dator att msn är ingenting som ens finns i honom,
överhuvudtaget. Att jag aldrig har installerat det. Att jag bara ljuger när jag svär och
härjar på om att det  visst det ska  fungera och finnas på min dator.
Då lipar han åt mej. Åtminstone känns det så.

Försöker han straffa mej på något vis? För att jag spillde gräddfil på honom igår?
(Det är en han - ingen hon) Eller gillar han inte att vara hos sin mormor?
Ger mej f-a-n på att så fort vi kommer hem så slutar han trotsa och startar upp msn
åt mej. Då är det ju för sent. Det är ju nu jag vill ha det.

Okey, kanske lite sen också men ändå.
Ni fattar grejen, va?

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits