tanterna är klockrena.

Var hem till en tant, det var iofs någon veckan sedan men kom att
tänka på det idag igen eftersom jag återberättade det för en arbetskompis.

Kommer upp på hennes trapp och plingar på dörren,
står och väntar på att tanten ska komma och öppna. Det tar ett tag och
rätt vad det är så kastar hon upp dörren, flyger ut på trappen (varpå jag
håller på att få tanten över mej) och skriker "jaaa??!".

Eftersom tanten är dement och med all säkerhet inte minns
att jag varit där förut så brukar jag alltid tala om vem jag är,
den här gången gick det si så där;

"Hej, det här är Anna från Hemtjänsten"

"Nu förstår jag inte  vad du menar?"

"Jo, det är Anna från Hemtjänsten det här"

"Vad menar du?"

"Jag heter Anna."

"Jasså, gör du det! Ja, men kom in då! Välkommen!"

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Hahaha, ja så de är de små tanterna. Gulliga för det mesta... ;P

/Blue

http://himmelellerhelvete.blogg.se

2008-03-23 @ 19:57:51

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits