bloggelibloggblogg.

Varför jag är så dålig på att blogga?
Tjaaa, för att folk är så dåliga på att kommentera, kanske?

Eller så är det för att jag har haft fullt upp den här veckan.
Det är faktiskt sant - tro det eller  ej.
Jag har jobbat, fått äran att följa med på ultraljud, jobbat, jobbat och sedan idag har jag jobbat.
Ja, måndag, tisdag, onsdag, torsdag & fredag alltså. Helgen är välkommen den här gången.
Har gjort två delade turer i veckan, är inte riktigt gjord för det jag men folk har varit sjuka så jag
har varit behövd. Tur att jag hade "tagit ledigt" i tisdags, var eftersom att min lediga dag i onsdags
försvann. Ni skulle ha sett hur den livliga bebisen sparkade och hade sej! Blir spännande om Vilde
blir likadan utanför magen sedan, hehe! ...

Tant Anna kommer och livar och upp åker hem :D
Fy vad jag längtar, ska bli så roligt!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits