förresten, älgar! & bilar....

Fan, jag köpte en påse med Ahlgrens bilar igår (nähä? joho!) och de var alldeles infekterade
med något äckligt svart! En massa bilar hade en massa äckliga svarta klumpar i sej. Usch, kan man
ju fan inte äta? Ska skicka tillbaka den påsen men va fan. Varför ska de göra så? Inte så roligt det inte!
Jag köpte ju bilar för att jag var sugen på bilar men jag fick inga bilar för att de förstört bilarna.
Hängde ni med?

Sedan när vi (jag och min kära jobbarkompis) åkte på vägen så fick jag syn på två älgar en bit
ut på gärdet. Så jag stannade och tittade, är helt galen i älgar - om ni inte visste det :)
De är ju så  vackra! Ståtliga djur det, åtmintone på avstånd. .... Jobbarkompisen, galningen, började
locka på dem och till slut så fick den ena älgen nog och typ nickade åt den andra att de skulle
jaga bort oss - och det lyckades de med. De satte fart mot vägen och då får jag panik och gasar för
att hinna före dem (varför ska älgar alltid snedda så att de kommer till vägen snabbare än oss en bit bort? Det är andra gången jag är med om det!).
Jo, vi hann före dem på vägen. Men smarta är dem! Inte så där jättesupermegasmart att lyckas locka upp
älgar på vägen :P Det ska jag absolut sluta med.

Så säger ni;
Postat av: jobbarkompisen

Hahaha, jamen... jag gjorde ju bara en repris på Ingvor...



För att sluta locka upp älgar på vägarna så får du väl sluta åka bil med mig o I helt enkelt... tråkigt men sant eftersom du inte kan låta bli att stanna för att titta på dem. ;-)



Ha en bra helg nu o tänk inte på stackars mig som ska jobba hela låååånga helgen. Utan dig o allt... men en får la va gla för det lilla... ros som ros eller??? Näe orginalet är väl alltid bäst.



Äh jag ska sluta surra goja nu...

2008-05-02 @ 22:32:42

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits