hålla tummarna.

Jag håller tummarna för att syrrans kille får med sej sådana där Adidas-tröjor hem åt mej.
Håhå vad jag vill ha dem!  ..  Ja ni vet, sådan där jag fick av Robin & Fredrik i julklapp, den vita?
Vill ha fler sådana :)


Ja, syrran kom ju hem igår. Helt underbart att träffa henne!
Ska träffa henne idag igen :D  Hon kommer nog att tröttna på mej snart, hihi.
Hoppas på att få se dyk-film och höra historia bakom alla bilder hon tagit idag.

Det är sjukt vad erfarenheter hon dragit på sej nu.
Men hon tyckte var lite läskigt att vara i Sverige..
..det var så tyst här, sade hon. Sedan började hon svamla om att
hon undrade vad klockan var "hemma" nu. Hmpf! Thailand = hemma?
Sedan frågade jag henne vart hon och Mange har tänkt att de ska bo senare,
då svarar hon; Nya Zeeland, USA eller Sverige!" Ehh.

Jag hade förväntat mej (& hoppats på) ett namn på en svensk stad.
Hon är skadad nu :P

Så säger ni;
Postat av: Angelica

Åh, jag förstår henne!! Vill oxå tillbaka till Thailand...och då va det 4 år sen jag va där!!



Men en dag......då.....ler


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits