jag och att laga mat.

Jag ska verkligen inte laga mat.
Faktum är att jag inte borde stå vid spisen alls.

Glömde nyss bort att jag höll på att steka där inne i köket.
Tur att man blir misstänksam när det börjar bli osigt och
sticka i näsan åtminstone. Ehum. .. Skäms på mej!

Så nu får jag lov att vädra, förhoppningsvis så vill inte knotten
komma in när det osar. Hugha för knott. Eller hur?


Nåja, åt iaf upp maten :P
Här kastas inget!
Eller hur är det man brukar säga?


Så säger ni;
Postat av: Anonym

Haha jaaadu... tack o lov att du har luktsinne... en väninna till mig har faktiskt inget. Hon känner inte när det luktar, varken gott eller illa. Inte röklukt heller, o det skulle nog jag tycka var mest läskigt. Hon är visst född sån...

2008-05-16 @ 23:16:49

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits