back on track.

Nu börjar jag bli människa igen,
fast rösten är fortfarande lite hes.

...

Lördagskvällen blev riktigt lyckad!
Tack till alla som kom och gjorde den
superskoj, repris nån gång!
Fast kanske kan gå å sova lite
tidigare då ^^

...

Här har ni en kille som kan skriva.

...

Mina havregryn är slut, det gillas icke.
Kaffe och macka är inte ens i närheten
av lika gott som gröt.

...

Jag behöver hjälp att byta tillbaka till min
riktiga teve! Orkar inte bära själv :P

...

Snabba sms-konversationer gillar vi.

...

Bregott med havssalt är underbart, eller hur?

...

Kampen mellan kvinna och man (spelet) rekommenderas!
Vilken stämningshöjare!


Nu ska jag plugga.
Hej och god morgon.


Så säger ni;
Postat av: Angelica

Spelet har jag!! (tvåan) Jättekul!!

När reprisen på festen går hoppas jag att jag kan vara med!! Si såg riktigt heta ut!! :)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits