besiktade honom idag.

Han gick igenom,
inga 2or och inga "bra att veta"-punkter.

Min son, alltså.

Vi var på 4årskontroll.

Hur mycket jag än trodde på att han hade
dålig hörsel eftersom han sällan hör vad
jag har att säga så hörde han varenda litet pip
i lurarna.

Hur mycket jag än trodde att han hade dålig
syn eftersom han har en förmåga att råka
ha omkull saker eller spilla ut dem så såg
han varenda liten bokstav.

Han kunde varenda färg, han räknade lätt till 10.
Han trädde kulor på en tråd och han ritade en gubbe
på pappret när hon bad om det. Han följer sin tillväxtkurva
perfekt och han hade en utomordentlig vilja att koncentrera sej.


:)

Så säger ni;
Postat av: Annika

vad skoj:-)En alldeles normal liten pojk du har då hehe

2008-11-19 @ 15:33:11
Postat av: Roosa

haha ja, trots sina föräldrar

så verkar det bli nåt åt det håller ;)

Postat av: freddie

det kanske är så att han bara hör det han vill höra?

Är nämligen tillsammans med en jag trode var total

döv när jag kom på att han lyssnar bara på det han vill lyssna på =P

2008-11-19 @ 17:37:00
URL: http://afmh.blogg.se/
Postat av: freddie

haha vi är bara väldigt speciella=D asgarv

2008-11-19 @ 19:19:27
URL: http://afmh.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits