bitch, behave!

Lilla Max lekte på skolgården när han fick se
sin pappas bil åka in på en skogsväg intill.  
Nyfiken sprang han efter och fram till den parkerade bilen
där han såg pappan kyssa moster Maria
och hur dom klädde av varandra.

Han stannade kvar och tittade nyfiket på vad som hände.  
Efter skolan rusade Max hem och sa till mamma:
-Mamma mamma! Idag såg jag pappas
bil åka in på en skogsväg vid skolan.
Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria!
Dom kramades och pussades och sen tog pappa av
mosters blus och hon tog av honom hans byxor och...."  

Mamman avbröt Max, log stort och sa:
-Vet du? Den här historien är så intressant så jag tycker
att du ska vänta tills middagen med att berätta
den så att pappa också får höra alltihop!"  

Vid middagen så berättade Max:
- Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan.
Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria!
Dom kramades och pussades och sen tog pappa
av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och..."       

Max gjorde en paus där mamman tidigare hade avbrutit
honom och tittade på sin mamma...

Hon log, nickade och bad honom fortsätta.  

Max fortsatte:
-Sen gjorde dom samma sak som mamma
brukade göra med farbror Peter när pappa jobbade i Tyskland!"  


Sensmoralen?
Ibland ska man lyssna klart på
vad som sägs, utan att avbryta..

Så säger ni;
Postat av: Blue

hahaha helskön jue.....

Postat av: Anonym

BTW så snor jag den nu till mig.... moahahaha

2008-11-21 @ 19:19:02

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits