god morgon!

Today is a wonderful day!
Geriatrikboken has arrived!!
Jag kan alltså med andra ord
göra färdigt och avsluta den kursen,
underbart! ...

...

Sov hos morsan natten till idag,
förstår inte vad jag sover bra i alla
sängar förutom min egen. Jag tror
att jag måste gå tillbaka till min gamla
säng, den "nya" är för mjuk.
Antecknar du den nya informationen
jag ger dej?

...

Har pluggat på full speed denna vecka,
känns bra att jag börjar bli färdig.

...

Imorgon är det fredag igen,
det innebär att det är dags för
Vicce att åka till pappa - igen.
Veckorna går alldeles för fort
för att det ska vara roligt.
Tänk om de kunde gå lika fort
när han är där som när han är hemma.

...

Undrar vad man får för mat
hos mamma idag, då? Hehe!

...

Lotta på Bråkmakargatan,
det är väl en bra barnfilm det?
Hon ligger strax under Emil i Lönneberga.
Efter Lotta kommer Pippi Långstrump.
Alla vi barn i Bullerbyn direkt där på
och sedan...? Vad kommer sen?
Nu pratar vi Astrid Lindgren.

...

Snart är det lördag igen,
jag håller alla tummar och tår på
att Emelie inte ska gå och blir sjuk.
Blir hon sjuk blir jag ledsen i ögat.

...

Jag saknar Linda & Smilla hur
mycket som helst!! Har inte sett dem
på tre veckor tror jag... det är skandal.
T r e  v e c k o r. Hon har säkert vuxit
till sej och blivit nästan tonåring på
den här tiden :'(  . Skärpning från min sida!

...

Tror att det sociala livet blir bättre när
jag inte har skolan att koncentrera mej på.
Också. Hinner ju ingenting nu för tiden,
inte ens jobba. Mitt eget fel.

...

Tack, jag mår bara bra!
Snällt att ni frågar :)


Mot WHO's definition av hälsa!
See you later.

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Hahaha för en kort sekund där trodde jag nästan att det var bilen du snacka om.... men så insåg jag att den nog inte är så fantastisk att den skulle gå igenom utan anmärkningar.



jag lovar att jag har antecknat flitigt varenda ord du här nämnt.

XD

2008-11-20 @ 19:40:47
Postat av: Roosa

haha, njaaae. min bil fick massor med anmärkningar på besiktningen :P den är inte ens i närheten av lika felfri som min son :D :P


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits