idag var det,

ja, en av alla de där varannan-fredag igen.

Jag vet inte men det känns inte bra.
Vill inte att Vicce ska åka, kommer att
sakna honom så mycket så det inte går
att beskriva. Men tur i oturen, det är att han
är hemma hos mej på första advent!
Kan vi mysa tillsammans, han och jag :)

...

Idag ska det köras tvättmaskiner!

...

Och det ska tvättas hår på huvudet,
det kliar litegrann i mitt :P

...

Jag vill sluta snusa.

...

Boken Tummen tittar på natten, skriven av Inger och Lasse Sandberg
är att rekommendera. Vicce är väldigt mörkrädd och
efter att vi nu har läst den där några gånger så känns det
bättre för honom, tycker jag det verkar som. Skönt!

...

Have to go.
Rory racerbil är snart slut.
Promenad till dagis väntar.

Guten morgen,
have a niice day!

Så säger ni;
Postat av: annica

hehe, ännu ett fan av Rory =)

Postat av: annica

haha, fin och fin vet jag inte, men tack ändå! =)



Ja - Abbe fick en Rorri surprise av sin pappis idag-helt appropå. En radiostyrd Rorri. Gissa vem som har det stora leendet just nu =) Tror dock att jag kommer att tejpa för ljudet inom en snar framtid, hehe!

2008-11-21 @ 16:47:14
URL: http://enligtniccan.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits