lars i idol.

Vad är det för fel på allt tjafs?
Jag gillar ju honom.

Han säger vad han tycker.
Och jag trodde att det var det man skulle göra..


..eller har jag missat något?

Han har en egen vilja också.
En egen vilja sägs det att man ska
komma långt på men nähä,

jag hade visst fel där med.

...


Tonight is the night!!

...

Jag behöver spik!
Vem har spik?
Suck...

...

Nähä, lira lite guitar hero och komma
i lite mera stämning kanske ^^


God morgon!

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Jag har spik... hihi

2008-11-08 @ 14:32:19
Postat av: Blue

Nä, jag vet inte om jag är det själv heller.... med alltså

2008-11-09 @ 20:10:21
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin kväll! :)

Postat av: annica

=) Lars är som sagt bra, men ingen Idol idol om man säger. Tycker att Kevin är grym med sin utstålning speciellt. AnnaB är inte lika bra som på sin första audition tycker jag...når inte mig genom rutan liksom... =P



Hoppas allt är bra med stumpan!

kramis!

2008-11-09 @ 21:20:50
URL: http://enligtniccan.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits