men,

satan i gatan vad jag längtar!!

...

Chips-mani, jag måste bli kvitt beroendet!

...

*abrakadabra* - trollar bort mitt halsont.

...

Jobb imorgon, 7-13:30. Kul att träffa alla igen!
Har iofs bara varit ledig ett par dagar men det
kan kännas som evighet ibland.

...

Var skitskoj i Västerås igår.
Shoppade som tusan och blev allmänt fattig :)

...

På A säger jag B och på B säger jag... nääääe...

...

Jag är en maniac, säger Anna!
Schyrre, va?

Och där sitter hon å skumpar runt i en skotare
just precis nu - rena rama mitt i natten!
Tokfan. Förresten, hon hälsar till alla er
som läser detta! Hon verkar nästan gå
igång på det där, hon säger att stolen vibrerar?

Vänta nu, vem var maniac?

(hej till mamma anette, säger hon nu..
..jag tror hon börjar ångra att jag pratar
med henne i telefon när jag bloggar ^^)

Titta här är hon! På framsidan! *stolt*
...

Puss & G'natt!

Så säger ni;
Postat av: annica

haha!!! =)

Tack Roosa för att du la ut länken! =) Nu förgyllde du min kväll!! =) Kramis!!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits