new yorker.

Vi ska snart rulla oss dit.
Jag, Emelie, Freddie och Kicki.

Skoj! :D

Ska inhandla lite saker till också..
..jädrans så skoj det ska bli!
Yippie-kei-yeeey kan man säga.

...

Blir en bål rosa om man har i röd karamellfärg?

...

Vill köpa en mössa med skärm i till Vicce!

...

Det är rätt kallt idag, iaf om man inte klär på sig.
När jag å Vicce gick till dagis var det skönt,
synd att det ska bli varmare och fuktigare.

...

Måste, måste, måste hitta en båturringad tröja!
Men var? Var finns dem? Finns de överhuvudtaget?
Eller måste jag köpa en tröja och klippa och klistra?
Jag som inte kan sådant ^^ Emelie kanske kan :D

...

Isch. Have to städa idag, ser för jävligt ut här hemma.

...

By the way.. Jenny & Oliver var här å hälsade på igår!
Det var jätteskoj! Så kul att se dem, har inte träffat Oliver
på länge. Både jag å Vicce uppskattade besöket.
Vi måste ses snart igen! .. Ses ju på lördag, men ändå :P
Jenny hjälpte mej skriva inköpslista :)

...

Frosten ligger ute på buskar och träd, himmelen är klarblå
och solen skiner... det finns ingen finare årstid än vinter!
Det bara är så <3

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits