stjärtlappsåkning var det!

Om ni kunde veta hur bra det här är för min själ.
Vinter, snö, sol, frisk luft.. vänta, har jag sagt förut?
Jaha, sorry. Men så är det!

Jag å Sussi drog till pulkabacken idag och
skrämde bort alla barn (fy på oss).

Sedan skulle vi ta ett seriöst kort på
oss och skicka till Tisse.



Det gick så där :)

Men satan vad skoj vi hade!
Ruggi't skoj! :D

Jag mår så bra!!

Så säger ni;
Postat av: annica

sötisar!!

Postat av: Annika

Haha..Anna du ser typ ut som 80 med tantbasker...hahaha Är det tungan man ser eller är det en misslyckad läppförstoring...hahaha(Retagallfeberhumör med barnsliga inslag och fniss)

2008-11-22 @ 18:48:40
Postat av: Bosse

Sv: Din bild var ju inte riktigt lika cool som våran men din blogg är nog nästan det :)

2008-11-24 @ 10:36:23
URL: http://nolltvatvafyra.blogg.se/
Postat av: frediie

åååååhhh fy fan va kul=D

vill oxå ha snö.... snyft

2008-12-05 @ 20:52:35
URL: http://afmh.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits