hm.

Robin sitter vid Fredriks dator, leker på MrSvensson.se.
Fredrik sitter vid morsans dator och nördar på Bilddagboken,
morsan springer omkring och säger att hon "dör", antar att hon
tycker det är varmt. Ja, samtidigt som hon fixar i köket och kanske
förbereder maten som ska vara Tacos (värt att skrivas med stor bokstav)?
Den ska som intas till hockeyn. Lixie irrar mest bara omkring, som vanligt.
Utanför fönstret ser jag Roland komma med deras takbox, den ska hänga
i en mer rolig anordning i garaget som består av blå snören. ...
Leksingarna värmer upp för att slå Mora med 5-3 och jag, jag sitter
vid Fredriks andra dator och har skoj på ansiktsboken...

...samtidigt som jag tänker; hur tänkte jag?


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits