huuuh.

Tack för all flytthjälp Emelie :)
Vi är kanske starkare än vad vi tror ^^ hoho.
Eller ja.. med tanke på träningsvärken jag hade
igår och har idag så kanske jag inte ska säga så mycket.
Min underarmar är av! :'(

.....

Tack till pappa, Dennis och Thomas också :)
Tack å tack å tack! Mycket tack.

.....

Jag har en lillebror som är 12 år, han heter Dennis.
Och han är starkare än mej....


.....

Nu bor vi alltså nån annanstans och det börjar att
kännas bra nu, Vicce tycker det är roligt men jag
har ett problem.. och det är att jag inte har något
Internet hemma ^^ Vet inte riktigt hur man gör
när man inte har något Internet...

.....

Saknar er Linda! <3
Ja - redan :D

.....

Nu ska det letas bilder.
Ikväll vankas det fest.
Patron fyller 30 och vi (jag å Annelie)
ska dit med present. Faktiskt.

.....

Något som ska bli intressant och se är hur
jag själv ska lyckas med att få på kärran
på bilen när den ska köras tillbaka till morsan.

.....

Just det, bilder var det.
God morgon!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits