niice.

Jag har haft sådan tur att jag har haft trevligt
sällskap här ikväll :) Tack för det!

Satt och spelade Mario Kart Wii tills nyss,
jag lät människan vinna en gång för att det
inte skulle bli så synd om ;) .. Eller berodde
det på kontrollen vi bytte eller hur det var det? ..

Let's do it again sometime!

...

Viccepicce har sovit helt ovetandes om allting här
i några timmar, sötnöten då... han är nog jättetrött.

...

Gesoo skickar som vanligt märkliga meddelanden en lördag ^^
Ett sms som består av endast ett "hej" kan man fundera över
men förmodligen bättre än mina som kan bli långa och dryga.
Me like Gesoo anyway. Han var på Rockland.

...

Linda & Smilla är i Glöte. Tycker det är långt bort.
Tänk vad en sådan liten människa kan fastna i ens hjärta.
Hon har inte varit här hos Linda speciellt länge, en månad, men
ändå betyder hon väldigt, väldigt mycket för mej <3. Tror det
kan ha något med att göra att Linda och hon numera delar
den platsen där, högt upp på top ten.

...

Vad skulle jag göra utan Stina? T h a n k y o u d e a r.

...

Emelie! Vilken dag bokar vi?

...

Jag tror Pär är i farten, eller vad tror du Emma? :)
Det blåser storm ute!

...

Mamma!! Jobbar delad på måndag, Västerås för att
lämna in datorn på tisdag?

...

Pappa!! Undrar fortfarande om måndagkvällen ;)

...

Åååå. Gissa om jag längtar tills på onsdag, gissa!
Vet ni vad som händer då? :D Syrran kommer hem en sväng!

...

Borsta gaddarna och hångla lite kudde nu då!
Och försöka sluta prata dalmål.

G'natt!

Så säger ni;
Postat av: Emelie

Ja tisdag kanske? =D

Postat av: Roosa

Yep, kan försöka köra på det :P

2008-10-26 @ 15:21:21
URL: http://msroos.blogg.se/
Postat av: mor

ja det ska väl gå bra :)

2008-10-26 @ 19:47:15
URL: http://imrekarlsson.blogg.se/
Postat av: Stina

Öh du vännen... På onsdag... Då lillsyrran din kommer hem... Då ska vi redovisa, du o jag, Meningit, för Lena, i skolan...

O du... vad skulle jag göra om jag inte hade dig: Ljushuvud!?! ;)

2008-10-26 @ 21:05:12
Postat av: Roosa

Oh shit, var det på onsdag! HAHA. Måste göra den igen också.. suck.. datorn pajade ju :P Fan :P Kom på att jag har massor på fredag också ^^ Vilken rolig vecka det kommer att bli :D

2008-10-26 @ 21:16:42
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits