oh, finally.

Nu har jag mitt bredband igen.
Äntligen. Thanks, SHE.

Visste dock inte att en söt kille skulle komma hit
och installera någon datakabel idag men det
gjorde inget. Ju.

...

Vicce sitter å lirar Mario Kart Wii, han säger att
jag inte är lika bra som honom på det här.
Schysst?

...

Idag är det fredag med Vicce, det betyder att pommes fritesen står
i ugnen och lövbiffen ligger i stekpannan. Mumsisch!

...

Har jobbat massor denna vecka, skönt!

...

Lämnade in mitt arbete om EDS idag,
hoppas på att få bra betyg. Får flirta lite
med läraren, det kanske hjälper?

...

Ska göra Hemtentamen idag. Om brännskador.
Lite flitig kan man vara trots att det är fredag kväll.

...

Imorgon är det lördag!
Yeeey...


...mitt hjärta värker.
Men det kommer att gå över tids nog.
Även om jag önskar att det inte
behövde vara så här.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits