winnerbäck & ekdahl.

Den vackraste stunden i livet
var den när du kom och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden
vill jag göra om för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var
stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag
nyttjat så illa fick du att försvinna

O jag somnade den natten i tron
på att allt var en del i en kärlekshistoria
men det visa' sig dagen därpå att
jag hade gjort fel när jag gav dig en gloria

Och den jävligaste stunden i livet var
den när du gick och allt var förlorat
O där satt jag med mina grön-bruna ögon
och såg med blåögd blick allt jag hade förstorat



Och det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis
det fryser nu sakta till is...


...men den vackraste stunden i livet
var den när du kom ~



....

Plockade ihop texten lite som jag själv tyckte,
från den här låten;



Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits