bläh.

P-ring?
Vilket skit.
Mår ju apa jue.
Tur att de är lätta att ta ut.

..

Johan T Lindwall, vart har jag sett honom?
Han är med på The Voice just  nu men annars,
vad gör han då? ..

..

Får alltid kaffet gjort åt mej på morgnarna,
känns faktiskt lite lyxigt. Och gott är det!
..

Vad ska jag göra för mat ikväll?

..

Brorsan lirade dm-final i söndags,
det blev nån jävla Mighty Ducks-filmgrej av det
hela. 0-0 tills det är ca 2 min kvar av matchen,
1-0 till Sala. Arboga kvitterar när det är 1:14 kvar.
1-1. Brorsan fri med pucken (ja, ja - med målvakten?)
 när det är 4 sek  kvar av matchen och skjuter...
...i stolpen :D  Sala förlorade sedan på straffar.
Suddenstraffar. Vem har kommit på det?
Vilket skit. Orättvist system.

..

(det är alltid systemet det är fel på)

..

Ska brassa med min rääser till jobbet snart,
börjar inte förrän klockan 8 men have to call in en
vikarie eftersom en på jobbet VABar idag.

..

Immigt som faen utanför mitt fönster, dock
en grad varmare än igår. Har 4,2 på termometern.
Hur har du det?

..

Have a niiice daay!
God morgon.

Så säger ni;
Postat av: Tove

Så du har skaffat karl då eller eftersom du får kaffet gjort? eller har du lärt vicce hur man gör? :)

2008-09-23 @ 18:08:30
Postat av: Roosa

Eller har jag köpt en automatisk kaffebryggare? ;)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits