lördagskvällen.

Sen vankades det lite fest hos Emelie och Anders :)
Jag, Linda, Kicki, Tomas, Johan, Tove och Robban hade
hittat oss dit och ölen var efterlängtad. Att öl kan vara så gott! ..
Och att singstar kan vara så kul! Nåja, vi var där och förde ett
jäkla liv tills det var dags för krogen.






Sen kom vi hem igen.
Om ni förstår vad jag menar.

Det är så kul att få känna sig ung återigen,
någon gång ibland så där räcker bra till det.

Så säger ni;
Postat av: mor

ja, för du är ju så gammal:P

Postat av: Angelica

Vill oxå sjunga singstar och dricka gottis!! Sen ut på krogen och dansa satan all night looooong!!!



Kan vi det sen? Kan vi? Kan vi?

Snääääälla Anna!!

(lägger huvudet på sniskan och tar fram mina valpögon)

2008-09-02 @ 08:02:11
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja du, vem fan kände sig inte ung =D men på mig höll det bara tills söndag kväll när jag började bli nykter igen =/ =P

2008-09-02 @ 18:06:24
URL: http://ejkh.blogg.se/
Postat av: =) annica

hehe!

Ska jag vara ärlig så är jag mkta imponerad av mig själv också just nu. Första gången i hela mitt liv som jag klarat av att springa mer än 500m =P. Vet inte om det är i och med att botten av självförtroendet var nådd och motivationen till att återhämta sig var på topp! ingen aning, men nu har jag blivit mer taggad och kan inte ge upp när jag väl klarat av det! Försöka att tänka att man vet nu vad man minst klarar av, och då är det bara att köra på samma sträcka/tid eller bättre nästa gång. Har hittat en motionshobby ny liksom!!! =P Prova dig fram!!! Du hittat nog något, med att springa var roligare än jag trodde bara man klarar sig förbi första kilometern =P!

2008-09-02 @ 21:01:05
URL: http://enligtniccan.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits