luren och jag?

Har du kysst nummer 7?
- Det var Annelie det och svaret är nej :)

Har du träffat nummer 9 i veckan?
- Annika, näe. Men bubblat en massa på msn iaf. Det är skoj!

Älskar du nummer 10?
- Bosse, öh. Brorsans kompis. Näe :P Men jag diggar honom ;) 

Är nummer 11 en sötnos?
- Sala bostäder? Sötnos? Uh.

Är nummer 15 en bästis?
- Det var morbror det, näe, har inte så tight kontakt där.

Har nummer 16 gått i samma klass som du?
- Nixpix, har han icke.

Brukar du hänga med nummer 19?
- Margareta :) Hänga och hänga. Hon är vår dsk'a, haha. Den bästa dessutom :)

Är nummer 20 bra?
- Eken. Frågar du honom så säger han; bra? Jag är bäst!"  

Gillar du nummer 26?
- Farbror :) Klart jag gillar honom men jag känner honom inte - tyvärr. 

Vet du om nummer 31 har ett förhållande?
- Näe, vet inte om Gurra har det...

Hur känner du nummer 38?
- Jacke. Han är från fäärnbo och där sägs det ju att alla känner alla, så.

Är du intresserad av nummer 42?
-
Jenny, jenny, jenny. Min kära Jenny ;) She's wonderful!

Hur länge har du känt nummer 49?
- Kicki? Sedan jag var 2½! Många år det. Ca 23½ stycken.

Well, det var det det.


Så säger ni;
Postat av: Jenny

ler söta du


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits