guten morgen.

Schlaf gut?
Wie geth's dir?

Was machst du heute?
Själv ska jag åka och träna!

(ja det var ungefär där mina tyska kunskaper
tog slut, och jag vet inte ens om jag minns dem
som de ska vara :P)

Hur som.. är inte ett dugg laddad, det får bli
som det blir för imorgon lär det väl inte bli
något av med det, misstänker jag :)

Hoppas ni får en trevlig valborg!

Så säger ni;
Postat av: Annika

jag kan också: Ich möchte ein doppelzimmer. Dock osäker på stavningen...

Postat av: Jenny

Jag fattade ingenting av början, haha kan inte ett ord tyska.

Ha en trevlig Valborg!

Kram

2009-04-30 @ 10:37:40
URL: http://www.williamebba.blogspot.com
Postat av: Stina

Åh va du e duktig som tränar o har dig :) Jag har aldrig tid att åka till gymmet :(



Glöm inte att det är dax att börja spara dosor :) Du får inte sluta snusa förrän jag fått en kasse kasserade dosor ;)

2009-04-30 @ 10:41:08
Postat av: Fröken Roos

Annika; doppelzimmer??



Jenny; onödigt att kunna egentligen ;)



Stina; jag lovar! :P

2009-04-30 @ 14:07:10

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits