klarblått.

The sky is soo blue.
I think it's soo niice.


...

Här håller vi alla tummar och tår för att
Jesper Ollas förlänger sitt kontrakt med
Leksand i eftermiddag. Det vore väl inte
helt galet, va? Han är ju inte bara snygg att
titta på, utan han är en bra hockeyspelare också.


....

Jag har värsta bustricket planerat tills imorgon,
det ska bli så roligt att jag önskar att imorgon
var nu :) .. tihi!

....

Förresten. Om ni läste alla frågor jag svarade
på här om dagen i ett tidigare inlägg så har jag
svarat "cut my hair and get a job" på en.
Första delen är avklarad, klippte mej igår och heey
vad mörkt det blev men jag är nöjd idag! Fast...
...det kommer att hamna en och en annan slinga
i mitt hår, kanske till å med ikväll redan.

Och sen! Så fick jag ett vikariat på mitt jobb från
8 juni till 31 augusti. Känns bra, känns bra! Jag blir
2:5a nu i sommar, vilket betyder att jag kommer att
bli anställd på 75% inom kommunen. Tummen upp!


....

Tack Ingela för all hjälp, känns hur bra som helst!


....

Och tack mamma för hårklippet :D Inte alla som får
sin födelsedagspresent 2 månader för tidigt vid 26 års ålder
inte. Men så svarade jag också "Ja" på frågan om jag
är bortskämd...


....

Ha en bra dag allihop, jag ska försöka ha det och
jag håller tummar & tår för mej själv också.

See you later :)


Så säger ni;
Postat av: Jenny

Ja det är fler som har sagt det, att Ebba är lik min mamma alltså :)

Kul att du blir 2,5:a i sommar då blir du ju lite säkrare och vet att du får jobb.

Trevlig helg!!

Kram

Postat av: Uttan!

Hej!

Tack....ja det här med Blogg är sååååå roligt.Och att ta kort och fica till.Men kom ihåg att det var ju Du som hjälpte mej att få till det från början;)

Gratulerar till jobbet i sommar kul det är ju inte så lätt att få nått jobb i dessa tider.

Ha en jätte bra helg!

Kram!

2009-04-24 @ 10:04:19
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/
Postat av: Tove

Men vad har du för bustrick planerat för imorrn? Kommer det ske här på festen?? =)

2009-04-24 @ 16:23:59
URL: http://www.prinsessbloggen.blogspot.com

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits