morsan,

om du kommer åt Internet i Ungern
och läser det här; hunden mår bra!
Hon är just nu och simmar i svartån,
hittade en hoppande lax som hon började
jaga men verkar ha blivit bra kompis
med bävrarna där lite längre bort. Ropade
efter henne att hon kan väl komma hem när
hon är hungrig och vet du vad hon gjorde då?

Hon vände sej om och ropade tillbaka;
fuck you and have a niice day!"

Jag är fortfarande i chock men antar att
vi får se det positivt. 1. Hon blir ren. 2. Hon får
motion. 3. Hon har kompisar. .. Så du behöver
inte oroa dej! Jag har läget under full kontroll!
Vi får hoppas att hon inte stöter på lodjuret som
brukar strosa där men om hon gör det så vore
det lite roligt om det är en hane och de parar
sej, häftig blandning! Men som sagt; oroa dej inte.


Hoppas ni har det trevligt i värmen och hälsa
all släkt och alla  vänner från mej! Ge dem en
stor kram - vet'ja! ..

Så säger ni;
Postat av: farnbojantan

Ja du.. detta borde mamma bli jätte glad över att läsa. Nu behöver hon inte vara orolig över varken hunden eller att du inte ska klara av att vara en bra hundvakt. Har alltid sagt det.. det Anna inte klarar.. det klarar ingen annan heller.



Så Lexie är i trygga händer.. men jag skulle haha aldrig låta dej Anna ta hand om min hund om jag hade nån ;)

Men det är okej bara du inte simmar i ån å parar dej mä lodjuret :P

2009-04-10 @ 14:59:54
Postat av: Stina

Hahahaha jag döööör!!!! Hahaha du e bara för rolig du!!!!

2009-04-12 @ 12:11:58
Postat av: Fröken Roos

haha :D undrar om morsan tycker att det är lika roligt :P ..

2009-04-13 @ 11:01:31

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits