pollen?

Har nyss varit ute på en biltur med Emelie,
hon hängde med mej på ett par grejer som
jag var tvungen att fixa. Efter vägen såg vi en
jättestor älg, isch! Och ja, älgar är verkligen
j ä t t estora!


....

Har gjort slingor i håret idag och jag är
helnöjd. Tänk så skönt att man blir det ibland!
Tack, mamma!


....

Känner att jag inte klarar av att sitta vid datorn
längre nu, är alldeles snurrig i bollen. Tant Anna
behöver läsglasögon och måste få tummen ur
för att gå till optikern. Har huvudvärk också.


....

Sen nyser jag en väldans massa. Hur är det med
pollen nu, alla allergiker?
Jag tycker inte att jag
är speciellt påverkad alls. Är lite småsnorig men
är inte hundra på att det är allergi. Har läst överallt
att björken är här med full fräs?


....

Imorgon vill jag ha massor med sol.
Och gärna en öl till det, tack! ..



Godnatt :)

Så säger ni;
Postat av: mor

det var så lite så.skönt att du är nöjd. :)

Postat av: Anonym

Ska vi hålla varann i hand hos optikern?? Jag känner också att jag är in big need of glasses

2009-04-26 @ 16:55:17

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits