what's up?

Här är läget såhär;

förkyld, livrädd på nätterna, lämnad, hundvakt,
ensam, hungrig, pank, uttråkad och ska jobba ikväll.

Annars?
Jovars! Rätt okey, va ^^


....

Sitter å dricker kaffe, hoppas på sol.
Var är den? Kommer den?
Pratade nyss med morsan, gänget var och
badade. Badade? Så varmt kan det väl inte vara!
Usch, låter inte sunt at all.


....

Jag hoppas ungefär SÅ mycket att jag ska
få sova nånting inatt, vore skönt! Jag har hört
att det ska vara bra att göra det på nätterna :)

....

One tre hill är väl en underbar serie?
Det värsta är att jag bli så förälskad i karlarna
och det är ju lite jobbigt eftersom att de inte
finns i verkligheten :P


Nej god morgon på er!
And have a niice day ^^

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Om jag läst hade jag inte behövt "kolla"... sorry om du tog det så.... det var INTE meningen.



Blev bara lite mkt när två pers (okej EN) nötte mig i örat... jag fick kortslutning o ja, jag gjorde en fuling :(

2009-04-13 @ 23:45:12
Postat av: Anonym

G'natt nu o SOV GOTT

2009-04-13 @ 23:45:56

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits