gillar't :)

HAR DU:

Opererat dig:  Kind of :)
Piercing: Öronen, vill ha fler :O
Tatuering: Näe, men jag ska! Någon gång.. någon dag..
Barn: Yes, Vicce <3
Använt droger: Snus är väl en drog?
Hamnat i slagsmål: Nejje. Jag är ordentlig jag :P

JUST NU:

Äter du: Frukost :D
Dricker du: Kaffeee....
Ska du: Fortsätta dricka kaffe :D
Lyssnar du på: Vicce som kör cross blandat med Vakna med The Voice på teve :)
Väntar du på: Jodu!
Tittar du på: Det jag skriver :O
Har på du på dig: En svart tröja.


DIN FRAMTID:

Barn: Ja, tack!
Giftermål: Yes.. gärna ett vintrigt sådant!

Karriär: Jag ska sikta högt :)


VAD DU FÖREDRAR:

Kramar eller Kyssar: Vill ha båda!
Kortare eller Längre: Åmeh. Beror väl helt på, va?
Snygg mage eller Snygga armar: Armar! Underarmsmuskler is the shit!
Busig eller lydig: Busig, of course :D


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Näe, don't think so.
Tappat bort glasögon/linser: Nope. Och det beror enbart på att jag inte har några :)
Brutit ett ben: Nopenope.
Rymt hemifrån: Ja, hehe. Med Annelie!
Röntgats: Yeeep. Ramlade på en fotboll och fick en spricka i foten :P
Krossat någons hjärta: Jag har nog det :/
Mobbat någon: Nej. Det är ett big no-no!
Gråtit när någon dött: Jaa.


TROR DU PÅ:

Kärlek vid första ögonkastet: Mja.. .. Eller. Nyfikenhet, kanske?
Gud: Nej.
Mirakel: Måste man!
Aliens: Nej, bara hittepå.
Magi: Nope, synvilla!
Ett himmelrike: Nej.
Tomten: Klart jag tror på tomten! Han är trogen, han.
Änglar: I egen hög person :)
Transformers: Åh, såg på dom när jag var liten!

BLANDAT:

Är du kär i någon? Kär & kär...
Önskar du att du bodde någon annanstans? Hallå, världen is calling listan. Dum fråga :O Svaret är; ja!
Tycker andra att du är attraktiv? Inte en susning.
Dricker du? Ja, massa, massa vatten. Love vatten!
Använder du droger? Snus :) .. :/
Vilket schampo använder du? Barnängens :D
Vilken parfym använder du? Näe, alltså. Aaaaattjooo! :(
Vad är du rädd för? Oj, var ska vi börja? ;) .. getingar är nog värst!
Gillar du att tvätta? Mja men det är ganska niice när det är klart :)

Egen tillagd fråga;
Vad är du mest irriterad på nu?
Att jag inte får flytta ned sista frågegrejset "blandat" så att
det blir ett mellanrum! Sådant kan göra mej galen :O


Så säger ni;
Postat av: Annika

Äre meningen jag ska kopiera å fylla i en likadan nu va? Lite sugen..haha!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits