skandal :O

2 veckor sedan jag skrev här, 2 hela veckor.
men vet ni, vet ni, vet ni :D

för två veckor sedan, var det nästan lördag.
alltså på lördag fast för två veckor sedan..
..inget krångligt alls men en del förstår väl :)

hursom! lördag den 25 juli,
då..

..då..

..då! då var jag, vicce, linda och smilla på
HOCKEY! jojomensan :D i leksand!

jag och vicce sken i kapp i ishallen och hans
glädjetjut som kom när jag berättade vad vi skulle
göra. det är fanimej underbart :) shit vad jag saknar honom!

vi fick se alla gamla och go'a leksingar åka omkring
där ute på isen.. störst av de alla? #27 Forslund!

tur att det är fredag imorgon igen,
så jag får träffa honom. det gör lite ont i mej när han
är borta - en vecka är för länge!

..

vi hade massa roligt hela förra veckan han var hos mej
och jag var jättemkt ledig. helt underbart var det :)
nu i helgen som kommer blir det problem med barnvakt
också :O  .. ska jobba och har vicce hemma. så vi får se.
hur jag löser det på för bra vis :)

..

mitt upp i alltihop saknar jag min syster jättemkt.
och dennis. har inte träffat nån av dem på jättelänge.

..

till kaffet!

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Jasså var Du på Hockey det var vi också :)

Visst var det en trevlig kväll jag hade sån tur att jag glömt min tröja hemma så jag var ju tvungen att köpa en NY ;)

Ha det gott!

Kram!

2009-08-06 @ 22:20:23
Postat av: Roos

nejmen :) vilken osis :P .. vem är du? :)

2009-08-09 @ 18:17:31

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits