folkhögskolans kurser för män.

Folkhögskolan fristående kurser för män VT-09   

Kurs  1

Hur man fyller på ispåsar  
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.
950:-





Kurs 2  
WC-papper. Är det sant att  toalettpappret växer ifrån pappershållaren?
Diskussionsgrupp
1500:-





Kurs 3  
Är det möjligt att lyfta  upp toalettringen innan urinering?
Och hur lägga ner den igen efter  urinering?
Mycket praktiska övningar
2000:-





Kurs 4  
Efter middagen: Flyger de  smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på  videoband.
2500:-





Kurs 5  
Lär dig att hitta saker,  börja med att ställa de på de rätta platserna
istället för att gapa och  vända hela lägenheten upp och ner.
Öppet forum
1900:-





Kurs 6  
Att ge blommor till din  älskade skadar inte din hälsa
Bilder och ljudband
4000:- begränsade  platser!!





Kurs 7  
Våga fråga efter vägen när  du inte hittar
Berättelser ur verkliga livet.
1500:-





Kurs 8  
Är det genetiskt möjligt  att hålla tyst när frun kör bilen?
Körsimulator
7500:- obegränsat  antal.





Kurs 9  
Lär dig skillnaden på fru och mamma
Rollspel
1900:-





Kurs 10  
Hur man lär sig att älska  shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.  
500:-  Alla anmälningar är  bindande

obegränsat antal.

Så säger ni;
Postat av: Annika

Ja jag skulle vilja anmäla min man! Till kurs 5, 6 och 10. Vänligen meddela mig ditt kontonummer så sätter jag in pengar omgående!

Postat av: Fröken Roos

Haha, great Annika!

Du kan sätta in de på kontonr 456-323...



...kurserna verkar ju rätt bra, om man säger så!

2009-02-07 @ 18:42:52
Postat av: Annika

Ja oja. Är det du som håller i dem?

2009-02-07 @ 18:49:18
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Fröken Roos

Klart det är jag.

2009-02-07 @ 20:24:09

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits