manad!

Jag blev utmanad.... så kul!
Blue är det som har utmanat mig

Utmaningen går ut på att skriva ner fem ogoda maträtter
och sedan skicka dem vidare till fem andra bloggare för
att se om de vill/vågar äta detta.

Vidare ska man tala om ifall man
vågar/vill äta något från utmanarens lista.




Blue's nej-tack-till-detta-lista:
1. Potatisbullar - åhh, älskade maträtt! klart jag äter det!
2. Bruna bönor - nej hugha, bland det äckligaste jag vet. usch, ryser av bara tanken!
3. Rödkål(brunkål?) - net vet inte ens vad det är ^^
4. Sniglar - njae, alltså. detta blir man ju illamående av.
5. Russin - kan äta det men det är fasiken inte det minsta gott.



Fröken Roos nej-tack-till-detta-lista:
1. Lever
- en gång har jag spytt av mat och det var när jag åt lever.
2. Bruna bönor - bara lukten får mej att må illa!
3. Blodpudding - älskade blodpudding när jag var liten men det gick över...
4. Lax - fruktansvärt vidrigt. eller. smakar ingenting!
5. Wokad mat - föråt mej på detta när jag var gravid!


Och så var det utmana 5 personer kvar... :)

Angelica, Emelie, Freddie, Bejjbiii, Annika
                 - do this!

Så säger ni;
Postat av: Blue

asg Du är för skön du... älskade blodpudding när jag var liten men det gick över...



Det är bara en sak på din lista som jag INTE äter o den har vi ju gemensam på våra listor....

2009-02-22 @ 21:26:23

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits