fredag imorgon!

Vet inte om jag nånsin längtat efter en fredag
som Vicce ska åka till sin farsa. Men nu gör jag det.
Självklart inte för att han ska åka dit, det är inget att
längta efter - utan för att jag bara längtar.. :)

...

Vicce väckte mej nyss, jag somnade här på soffan.
Blev akut jättetrött! Bara lade mej ned och somnade.
Tror det är välbehövligt när man fått sova max 5 timmar
per natt sedan i söndags. Huh. Det känns på vill jag lova.

...

Till råga på det så har jag fått tandvärk.
Det är inte så jätteskönt.

...

Har varit tillsammans med Emelie till New Yorker,
looove that store! Billigt, billigt. Mycket finns det.
Synd att man inte har nå pengar att handla för :P
Ska försöka få till en tripp nästa vecka.

...

Hoppas på lördag!

...

Annars, förutom att min mage fortfarande inte mår
som den ska, så är det preeeetty bra här i livet :)
Nånting åt; i-feeeel-good-na-na-na-na-na-na-hållet.

Hupp!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits