klurigt värre?

Två matematiker träffades:
- Jag hörde att du har tre barn.
- Ja, jag har tre döttrar
- Hur gamla är de?
- Om du adderar deras ålder så får du 13 och om du gångar dem
   så får du samma nummer som på huset där borta.
- Ok, men det är inte tillräcklig information.
- Nej, det har du rätt i. Nämnde jag att min äldsta dotter har en hund?
- Ah! Nu vet jag, tack.



Hur gamla är döttrarna?


Så säger ni;
Postat av: Anonym

Haha huh? :P

Postat av: Åsa Johansson

Oj hahah ingen aning=)

2009-01-05 @ 22:40:25
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja hur gamla är de???



O som svar på frågan... jag tog inte bara en tant på skjuts (den jag skulle) jag tog ett hjul för mkt med mig också... icke sa Nicke att man fick göra. Hmf. Täääänk om det ramlar av sen.... oj då, aj då, vem var där o pilla??? Så nix så får man inte göra.... jag blir så less....

2009-01-11 @ 20:49:16

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits